Wednesday, 12 April 2017

thanks adriana & ain !

Hari ini, Zaid taknak pergi sekolah
Zaid cakap aunty tak bagi pergi sekolah sebab dia batuk dan selsema
Tapi bila telefon bukan main ceria suaranya
Kadang-kadang aku pun x faham kenapa tadika tak bagi Zaid pergi sekolah sedangkan selsema dia dah nak kering pun
So, meragam punya meragam F hantar Zaid pergi Sg Merab
Thanks mak dan ayah sebab jaga Zaid

Sekolah hari ni penuh dengan budak OJT
Ohh kembali semula ke sekolah sebab lengkapkan PB dan sudahkan tesis sebelum konvo
Wahhh! Dah nak konvo
Batch pertama dari KV Ampangan
Adalah jumpa beberapa orang tadi
Ada juga terjumpa kekasih buah hati duduk sambil makan aiskrim yang koperasi jual
Ohh ye koperasi dah jual aiskrim
Sempat juga tadi membeli magnum red velvet
Review magnum almond lg sedap
Siapa yang aku jumpa
Amirul Yunos, Rafiq dan zawana
Zawana bukan main berambu-rambu baju dia pakai
Dah besar dah bebudak ni

Tengahari masa kelas sains dengan 1dvm wtp ain dan adriana belanja saya dominos pizza
Sedap pizza yang kamu belanja cikgu
Nanti ada rezeki cikgu belanja kamu semua ye
Kelas yang baik cuma suka bercakap
Ada je isunya...
Anyway terima kasin banyak2 belanja cikgu pizza
Lepas makan malam cikgu

Ok..see ya tomorrow.

No comments:

Post a Comment

hari itu birthday saya

29/8 its my birthdah Dah tua pun dan agak malu nak celebrate birthday My handsome husband ajak pergi mana-mana yang saya nak untuk celeb...