Wednesday, 26 April 2017

Kisah 1DVM WTP

Mari aku cerita,
Kelas ni setakat ni paling thrill aku ajar,
Aku dah pernah jumpa kelas yang betul-betul nakal yang mana bila aku kerja dia boleh lari buka pintu makmal dan keluar...tapi bila aku paksa duduk siapkan lab report dia akan bersungguh-sungguh siapkan.
Aku pernah ajar juga kelas yang lemah, tapi bila aku cakap buat dia akan buat.
Tapi kelas wtp ni lain macam betul.bila aku ajar dia bercakap, bila aku suruh buat kuiz pun bercakap.diorg ni baik-baik sebenarnya tapi bab bercakap tak boleh berhenti.aku pelik betul.dulu masa aku belajar, means sekolah budak-budak lelaki semua senyap je
Agaknya sekarang ni zaman dah berubah.
Hari ni nak tergelak aku dapat surat cinta mohon maaf sebab kenakalan diorg.dah lama betul tak dapay surat2 ni zaman bercinta ye lah.

Budak-budak, esok nak exam ni. Naik risau aku dibuatnya.
Cuma apa yang aku boleh buat aku kena maafkan diorg.
Kalau tak nanti semua xleh jawab exam
Bila corot nanti kelas aku gaj yang corot
Tak pasal2 kena panggil dengan pengarah.


No comments:

Post a Comment

hari itu birthday saya

29/8 its my birthdah Dah tua pun dan agak malu nak celebrate birthday My handsome husband ajak pergi mana-mana yang saya nak untuk celeb...