Tuesday, 18 April 2017

Cuaca panas sangat sekarang !

Nampaknya cuaca panas sekarang
Hari Ahad hari tu Zaid sports day
Kat padang dalam pukul 10 rasalah badan Zaid
Ehhh apasal panas pulak

Ohh relaks dulu,
Bila balik tu sah memang panas
Mandikan turun sikit panas
Menjelang petang suhu makin tinggi
And tak lama lepas tu hujan turun
Masa tu kita orang on the way balik Seremban

Bila malam macam tu juga
Nak tak nak kena on PCM
Bagi dia makan alhamdulliah pagi tu dah kebah
So mama kena ambil CRK juga jaga dia
Kesian Zaid macam nampak stress kat padanv
Lepas ni kena betul-betul fokus kat dia
Bagi makan betul-betul
Suruh dia rehat cukup-cukup
Masak sedap-sedap
Supaya dia berisi sikit
Ni kurus je anakku

Anyway Zaid mama always love you
Mama doa Zaid sentiasa di bawah perlindungan Allah

No comments:

Post a Comment

menyepi

setelah episod duka suami dan anak kena tahan wad, aku terasa amat insaf, terasa takut, "Ya Allah, janganlah kau ulangi semua ini&qu...